fredag 9 november 2012

Dagbok för alla mina fans av Jeff Kinney

Rodrick regerar: Greg har en storebror som heter Rodrick. Han har ett band som heter "Böjs i blagan". Han är inte så snäll och lurar Greg på en massa saker.

Jag tyckte att boken var väldigt ROLIG.. och bra! XD Jag tycker om "Dagbok för alla mina fans"-böckerna!
.....<3 ....!!! :D

/Erica

Usla utsikter: Gregory har sommarlov, det är fint väder ute men Greg är bara inne och spelar Tv-spel. Men han hänger med till badhuset och badar men bara för att Gregs klasskamrat Holly Hills storasyster Heather Hills är badvakt där...

Jag tyckte att denna boken var rolig och rätt så bra, tycker ni ska låna den. Men jag vet inte om man måste lästa första boken först.

/Elin 
 Den bistra sanningen: Greg är lite annorlunda än andra. Han skriver "loggbok" om sitt liv. Han är inte populär och hittar på en massa knäppa saker. Han har nyss blivit ovän med sin "bästis" Rowley.

Boken var bra och ROLIG!!! Jag satt/låg och skrattade när jag läste den. Det är roliga bilder och det händer knäppa saker lite här och där... nästan hela tiden.

/Erica
Mannys manöver: Den handlar om Greg som skriver dagbok och i den dagboken skriver han om allt som händer i hans liv. Det är den dagboken man får läsa. Greg råkar ut för mycket olika saker som är roliga att läsa. T.ex. vad som händer när deras hus blir igensnöat.

Denna boken var jättebra och rolig!

/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar